آموزشاخباردسته‌بندی نشده

نحوه بازی PUBG Mobile

آموزش کلی PUBG Mobile

  • 1:  الزامات خاص برای حمل PUBG Mobile APK را در تلفن خود بپذیرید. قبل از ورود به مراحل نصب، به خاطر داشته باشید که چگونه می توانید شرایط لازم برای پشتیبانی از PUBG Mobile APK را برآورده کنید. در ابتدا، PUBG Mobile در زمان عرضه از ویژگی های زیادی برخوردار نبود، اما اکنون این ویژگی وجود دارد.
    • در سال 2018، بازی می‌توانست در دستگاه‌های رده پایین تنظیم شود، همچنین در رم 2 گیگابایتی و پردازنده‌های نسخه قدیمی راحت بود.
    • اکنون اندروید با بیش از 3 گیگابایت رم ایده آل است.
    • بین دستگاه های اپل و دستگاه های اندرویدی تفاوت هایی وجود دارد. یعنی دستگاه‌های اپل با پردازنده‌ها بهتر کار می‌کنند، پس این را در نظر داشته باشید.
    2: برنامه موبایل PUBG را دانلود کنید. به خاطر داشته باشید که PUBG Mobile برای دانلود از همه جا کاملا رایگان است. Play Store یک ایده مفید برای دانلود PUBG Mobile در نظر گرفته می شود.
    • فروشگاه Google Play بالاترین سرعت دانلود را دارد، پس این را در نظر داشته باشید.
    • در حال حاضر، اندازه اپلیکیشن موبایل PUBG حدود 650 مگابایت است.
    • به 329 مگابایت برای بسته منابع با مشخصات پایین و 583 مگابایت برای بسته منبع HD نیاز دارد.728px Install Pubg Mobile.jpg

      1: از طریق چندین گزینه وارد شوید. شما باید برای PUBG Mobile ثبت نام کنید، و می توانید این کار را از طریق فیس بوک، توییتر، وی چت، QQ و مرکز بازی (اگر از دستگاه iOS استفاده می کنید) انجام دهید.

      • همچنین می توانید از روش ورود مهمان برای تست بازی استفاده کنید.

      PUBG Mobile

      2: نام و شخصیت خاصی را انتخاب کنید. هنگامی که در صفحه “ایجاد شخصیت جدید” قرار گرفتید، می توانید ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید و نام کاربری خود را ایجاد کنید.

      • شما باید یک نام منحصر به فرد بدون علامت یا فاصله انتخاب کنید.
      • برخی از گزینه ها کار نمی کنند زیرا برای باز کردن قفل آن ویژگی ها باید Royal Pass را ارتقا دهید.

      PUBG Mobile

      3: یک بسته منبع را دانلود کنید. پس از تکمیل سفارشی سازی نام و کاراکتر وارد لابی می شود. در لابی، اول از همه، شما باید یک بسته منبع اضافی را دانلود کنید.

      • با دانلود Resource Pack می توانید قفل برخی از مواد مانند نقشه ها، لباس ها، پوسته ها، بسته های صوتی، گرافیک HD را باز کنید و تمامی تجهیزات پس از دانلود این بسته های منابع تنظیم می شوند.

      728px Download Resource pack.jpg

      4: تنظیمات گرافیکی توصیه شده را درک کنید. تنظیمات متعددی برای بهبود کیفیت گرافیک در دسترس است.

      • توجه داشته باشید که تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم بالاتر به دستگاه های پیشرفته نیاز دارد و ممکن است باتری بیشتری مصرف کند.
      • برای داشتن FPS بهتر، تنظیمات گرافیکی را بدون توجه به دستگاهی که دارید، صاف کنید. با این حال، بالاترین نرخ فریم قابل اجرا را انتخاب کنید. شناسایی دشمنان را آسان تر می کند.
      • برای داشتن گرافیک روان‌تر، آنتی‌الیاسینگ را روشن کنید.728px Pubg graphics settings.png

        5: کنترل های خود را سفارشی کنید برای سفارشی کردن تنظیمات کنترل، به تنظیمات بروید. سفارشی‌سازی کنترل یکی از ویژگی‌های مهم در PUBG Mobile است و یک تنظیم خوب کنترل به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی شخصیت خود را مانور دهید و عملکرد گیم‌پلی خود را باورنکردنی کنید.

        • ممکن است هنگام مطرح کردن موضوع تنظیمات کنترل، برخی از بازیکنان PUBG در مورد “پنجه” صحبت کنند. این به تعداد انگشتان (مثلاً 2 یا 3) مورد استفاده برای تنظیم کنترل، به ویژه دکمه‌های کلیدی (آنهایی که برای حرکت، شلیک، محدوده باز کردن و غیره استفاده می‌شوند) اشاره دارد. بیشتر افراد تازه وارد با تنظیمات کنترل پنجه 2 انگشتی شروع می کنند، اگرچه ممکن است بخواهید با پیشرفت بیشتر در بازی، انگشتان بیشتری را به تنظیمات خود اضافه کنید. برخی از بازیکنان حرفه‌ای PUBG از تنظیمات پنجه استفاده می‌کنند که حداکثر به 10 انگشت نیاز دارد! برخی از تنظیمات کنترلی مختلف را امتحان کنید و یکی را پیدا کنید که احساس راحتی می کند و در جنگ عملکرد خوبی دارد. تصویر بالا نمونه ای از تنظیمات پنجه 4 انگشتی است.

        728px 4 finger claw pubg setting.png

        6: تنظیم حساسیت خود را سفارشی کنید. یک تنظیم حساسیت خوب بسیار مهم است: برای هدف گیری بهتر و پس زدن کمتر به آن تکیه می کنید. واقعاً هیچ تنظیم حساسیت یکسانی برای همه وجود ندارد و بهترین حساسیت برای شما به دستگاهی که استفاده می‌کنید، مهارت شما در کنترل پس‌زدگی و سایر عوامل بستگی دارد. به تنظیم تنظیمات حساسیت خود ادامه دهید تا زمانی که کاملاً از آن راضی شوید.

        • 2 بخش اصلی تنظیم حساسیت وجود دارد: حساسیت دوربین (حساسیت هنگام کشیدن صفحه، در حالی که شلیک نمی‌شود) و حساسیت ADS (حساسیت هنگامی که صفحه نمایش هنگام شلیک تند کشیدند). پخش کننده های ژیروسکوپ دارای 2 بخش دیگر هستند – حساسیت ژیروسکوپ و حساسیت ژیروسکوپ ADS. اکثر پخش کننده های تلفن باید تنظیمات حساسیت ژیروسکوپ خود را تنظیم کنند، در حالی که بسیاری از پخش کننده های iPad هنوز می توانند بدون استفاده از ژیروسکوپ حرکت کنند.

        728px Best Sensitivity setting.png

        7: ویژگی های لابی را بیاموزید لابی موبایل PUBG مملو از رویدادهای مختلف، ویژگی‌های خواستگاری و یک گزینه رویال پاس است.

        • در سمت چپ، لیست دوستان را مشاهده خواهید کرد. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، از دوستان خود درخواست کنید و از دوستان خود دعوت کنید تا با شما مسابقه دهند.

        728px PUBG Lobby
        8: لباس برای شخصیت خود انتخاب کنید. از دیدگاه یک گیمر، این فقط یک نمایش مد نیست. همچنین، این یک بتل رویال است، بنابراین تاکتیکی در مورد آن فکر کنید. سایه های خاموش به شما یک مزیت تاکتیکی می دهد.

        • با نقشه برفی Vikendi، رنگ های روشن تری می خواهید تا پیراهن سفید بیشتر مفید باشد.

        728px Choose Clothes for PUBG characters.jpg

        یادگیری مهارت های مقدماتی مطابقت

        1: یک مسابقه جدید شروع کنید. مسابقه کلاسیک بتل رویال را با هر نقشه ای انتخاب کنید. از آگوست 2021، 5 نقشه در PUBG Mobile وجود دارد: Erangel، که نقشه جزیره کلاسیک است و برای همه چیز عالی است. میرامار که یک نقشه بیابانی بدون پوشش زیاد است و برای علاقه مندان به تک تیرانداز عالی است. Sanhok که یک نقشه جنگل بارانی کوچک (4 کیلومتر * 4 کیلومتر) است و برای نبردهای نزدیک مناسب است. Livik، که یک نقشه نسبتا جدید است و کوچکتر از 3 فوق (2km*2km، تقریباً به اندازه Georgopol در Erangel) است. و کاراکین، که به نوعی شبیه نقشه Miramar است، اما بسیار کوچکتر است (2km*2km).

        • قبل از شروع مسابقه باید سرور خود را انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که بدون گذشت 60 روز نمی توانید سرور را تغییر دهید.

        725px Clothes from the assembly area.jpg

        2:لباس ها را از محل مونتاژ انتخاب کنید. وقتی یک بازی را شروع می کنید، یک دقیقه یا بیشتر در منطقه مونتاژ وقت دارید. شما می‌توانید لباس‌هایتان را بیاندازید و ممکن است دیگران برای تعویض بیایند.

        • سپس می توانید مجموعه ای بهتر از لباس ها را بکشید. گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد، اما گاهی اوقات شما مجموعه ای عالی از موضوعات را دریافت خواهید کرد.
        • تا زمانی که منتظر شروع بازی هستید، حدود 1 دقیقه فرصت دارید، و گاهی اوقات لباس هایی وجود دارد که می توانید (از زمین یا سایر بازیکنان) در منطقه مونتاژ جمع آوری کنید.

        728px Jump form the airplane

        3: محل فرود خود را انتخاب کنید و از هواپیما بپرید. PUBG Mobile مسیر هواپیما را در سراسر نقشه ترسیم می کند، بنابراین می توانید ببینید که بر فراز چه چیزی پرواز خواهید کرد. همچنین به شما می گوید که چند نفر در هواپیما باقی مانده اند.

        • شهرهای بزرگتر بازیکنان بیشتری را جذب می‌کنند، بنابراین اگر به مبارزات شدید علاقه دارید، به جایی به نام «هات دراپ» بپرید. نمونه‌هایی از قطرات داغ عبارتند از Pochinki و پایگاه نظامی در نقشه ErangeI، Los Leones و Pecado در Miramar، Bootcamp و Paradise Resort در Sanhok، Cosmodrome and Villa در Vikendi، و Power Plant و Midtstein در جدیدترین نقشه، Livik. اگر ترجیح می دهید ایمن بازی کنید، از آن مکان ها بگذرید.
        • پس از رسیدن به نقطه فرود، با نگاه مستقیم به پایین و هل دادن کنترلر خود به جلو، سریعتر فرود بیایید. به این ترتیب. در حالی که دیگران در حال جمع آوری اسلحه و آماده شدن برای سلاخی شما بودند، پایین نمی روید. لوله شما به طور خودکار باز می شود، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید. اگر خارج از هواپیما هستید و می‌توانید انبوهی از مردم را ببینید که از زیر شما می‌افتند، به منطقه دیگری پرواز کنید. اگر در حال حاضر در خشکی هستید، یک وسیله نقلیه در این نزدیکی پیدا کنید و دور شوید.
        • می‌توانید به‌صورت دستی چاه‌تان را بیرون بیاورید، و می‌توانید مسیر طولانی را در سراسر نقشه به منطقه‌ای دیگر طی کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که در حالی که شما در حال حرکت هستید، دیگران در حال جمع شدن هستند.
        • در اینجا یک نکته مفید وجود دارد که زمانی مفید خواهد بود که نقطه فرود مورد نظر شما از هواپیما دور باشد: ابتدا مکانی را که می خواهید بروید با نشانگر خود علامت گذاری کنید (برای استفاده از آن کافی است روی نقشه کلیک کنید). سپس، هنگامی که از هواپیما بیرون می پرید، کاراکتر خود را مستقیماً به جلو در جهت نشانگر خود نگاه کنید و سپس نماد چشم کوچک را به زاویه ساعت 10 ببرید. جوی استیک خود را به جلو فشار دهید و در کمترین زمان در آنجا خواهید بود.

        728px Best gun In pubg Mobile.jpg

        4: سلاح های مناسب را برای از بین بردن دیگران بدست آورید. سلاح های موجود در PUBG Mobile شبیه به سلاح های موجود در زندگی واقعی عمل می کنند. تفنگ های ساچمه ای (مانند S686) و تپانچه ها (مانند P1911) فقط برای شلیک کوتاه برد مناسب هستند. SMGها (به عنوان مثال UZI، Vector) و مسلسل های سبک (مثلا M249) در فضاهای بسته عالی هستند، زمانی که می خواهید آتش زیادی را به سرعت خاموش کنید. تفنگ های تهاجمی (مانند AKM، M416) همه کاره خوبی هستند. برخی از ترکیبات سلاح بهتر از سایرین کار می کنند. به عنوان مثال، یک تفنگ تهاجمی و یک اسلحه SMG برای فاصله نزدیک مناسب است و یک تفنگ ساچمه ای به علاوه یک تفنگ تیرانداز از خفا می تواند مانند جادو در دستان حرفه ای عمل کند.

        • SCAR-L یک AR عالی برای بازیکنان مبتدی است، زیرا به پیوست های کمی نیاز دارد و کنترل آن واقعا آسان است. AKM و M762 تا حد زیادی مورد علاقه بازیکنان حرفه ای هستند و اگر عقب نشینی به خوبی کنترل شود می توانند عملکرد شگفت انگیزی داشته باشند. و M416 توسط تعداد زیادی از بازیکنان PUBG به عنوان یک تفنگ تهاجمی “عالی” در نظر گرفته می شود – تنها نقطه ضعف آن این است که برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به 5 پیوست نیاز دارد و یافتن همه آنها (مخصوصاً تاکتیکال استوک) می تواند دشوار باشد.
        • اگر می‌خواهید واقعاً در مبارزات دوربرد بدرخشید، تفنگ‌های تک تیرانداز با پیچ و مهره بهترین سلاح برای شما هستند. Kar98K یک تفنگ تک تیرانداز معمولی و قدرتمند است که اگر به طور دقیق با هدشات هدف گیری کنید، می تواند هر دشمنی را با Lv یک شلیک بکشد. 2 کلاه ایمنی یا کمتر یا اگر دشمن به اندازه کافی خوش شانس باشد که یک Lv به تن دارد. 3 کلاه ایمنی، Kar98K تا 98٪ به آن نفوذ می کند. در همین مورد، M24 (آن را به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از 98K در نظر بگیرید) می تواند به یک Lv نفوذ کند. 3 کلاه ایمنی 99٪. و تک تیرانداز هوایی قادر مطلق – AWM، می تواند به طور کامل به یک Lv نفوذ کند. 3 کلاه ایمنی و شلیک مستقیم به دشمن تا مرگ.
        • اگر DMR ها (تفنگ های Marksman Designated، که اساساً سلاح های دوربردی هستند که می توانند به طور مداوم شلیک کنند) بیشتر مورد توجه شما هستند، حتماً Mk14 را بررسی کنید. این قدرتمندترین در بین تمام DMR ها است، و همچنین یکی از تنها دو DMR است که قادر به شلیک کامل خودکار هستند (دیگری VSS Vintorez است که به دلیل افت گلوله زیاد، کم محبوبیت زیادی ندارد. آسیب و سرعت پوزه کم). با این حال، Mk14 یک سلاح انحصاری airdrop است (یعنی فقط می توانید آن را در قطرات غارت از آسمان پیدا کنید) و همه نمی خواهند این خطر را بپذیرند. در این مورد، SKS و SLR جایگزین های رایجی هستند. Mini14 به دلیل آسیب کم توسط بسیاری از بازیکنان نادیده گرفته شده است، اما سرعت گلوله اولیه آن در بین تمام DMR ها (990 متر بر ثانیه) سریع ترین است، بنابراین اگر آن را پیدا کردید ارزش آن را دارد که آن را بردارید. (توجه: در Sanhok، Mini14 با QBU تعویض می شود. به طور مشابه، Mk12 جای خود را در Livik می گیرد. این اسلحه‌ها تقریباً آماری مشابه Mini14 دارند، فقط با تغییراتی متناسب با موضوع نقشه‌های مربوطه.
        • به تفنگ های ساچمه ای؟ S686 مورد علاقه حرفه ای است و می تواند به سرعت از زره Lv.3 نفوذ کند و دشمنان را از بین ببرد. اما ظرفیت گلوله آن تنها 2 گلوله است – اگر هر دو شلیک را از دست بدهید، مرگبار خواهد بود. S12K آن نقطه ضعف را ندارد، زیرا ظرفیت گلوله S12K 5 برابر بیشتر از S686 است، و می توان آن را با ماگ طولانی تا 8 افزایش داد (ضمیمه های تفنگ تهاجمی برای S12K نیز کار می کنند). DBS یک تفنگ ساچمه ای نسبتا جدید است، اما حتی بهتر از دو مورد قبلی است. دارای ظرفیت گلوله 14 است (که برای یک تفنگ ساچمه ای کافی است) و خسارت زیادی وارد می کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که تفنگ های ساچمه ای فقط در فاصله نزدیک بهترین کار خود را انجام می دهند (مخصوصاً زمانی که شما و دشمن (یا دشمنان) رو در روی هم قرار می گیرند.

        5: زره و کوله پشتی پیدا کنید. در حالی که یافتن سلاح و استفاده از آنها برای حمله به دیگر بازیکنان مهم است، وسایل حفاظتی – کلاه و جلیقه – نیز ارزش برداشتن دارند. بالاترین سطح حفاظتی را که می توانید پیدا کنید دریافت کنید. کوله پشتی ها را نیز بردارید—این کوله ها به شما امکان می دهند مهمات، وسایل پرتابی و چیزهای دیگر را بیشتر حمل کنید.

        • اگر در پایان بازی ترجیح می دهید روی زمین دراز بکشید، کوله پشتی Lv.3 را رها کنید و به سراغ Lv.2 بروید. اگر کوله پشتی Lv.3 در دست داشته باشید، پیدا کردن مکان شما برای دشمنان شما آسان تر است. (اگر سعی کردید کوله پشتی Lv.3 خود را با Lv.2 تعویض کنید اما Lv.3 بلافاصله برداشته شد، به تنظیمات بروید (روی علامت چرخ دنده کوچک کلیک کنید، همچنان در بازی قابل دسترسی است)، سپس تنظیمات پیک آپ را خاموش کنید و برداشت خودکار را خاموش کنید.

        728px Get skills about the map.jpg

        6: در مورد نقشه مهارت کسب کنید. نقشه مهم است زیرا منطقه بازی و منطقه آبی را به شما نشان می دهد. بهتر است در داخل منطقه بازی (یا حداقل خارج از منطقه آبی) بمانید، وگرنه به آرامی خواهید مرد. یک نشانگر را به یک منطقه امن بیندازید و آن را در قطب نما خواهید دید تا به شما کمک کند به یک منطقه امن بروید.

        • ممکن است لازم باشد با پیشرفت بازی، به ویژه در مراحل پایانی، زمانی که منطقه کوچک است، زوم کنید.
        • از منطقه قرمز اجتناب کنید. نقشه همچنین منطقه قرمز، یک رگبار توپخانه را به شما نشان می دهد. اگر در منطقه قرمز هستید، احتمال زیادی وجود دارد که ضربه بخورید، اگرچه اگر در یک ساختمان باشید، می‌توانید به خوبی از آن خارج شوید.

        728px Survive outside the play area.jpg

        7: لوازم پزشکی را بار کنید تا از آسیب جان سالم به در ببرید. تقریباً به ناچار در PUBG آسیب می بینید – از گلوله ها و پرتاب های دشمنان، از ناحیه آبی و آسیب سقوط. خبر خوب این است که شما اغلب می‌توانید با مراقبت‌های پزشکی از آسیب‌دیدگی خلاص شوید. همیشه وقتی وسایل پزشکی را پیدا کردید (مگر اینکه فکر کنید که تله دشمن است) بردارید.

        • باند و جعبه کمک های اولیه در بازی وجود دارد. جعبه کمک های اولیه برای بهبودی پس از گرفتن چند واکسن ضروری است.
        • اگر مسکن‌ها را پیدا کنید، این مسکن‌ها سلامتی را به تدریج بهبود می‌بخشند، یعنی می‌توانید آن‌ها را پایین بیاورید و حرکت کنید.
        • از یک شات آدرنالین استفاده کنید، و این به شما کمک می کند تا اثرات کاهش انرژی را در خارج از محوطه بازی به تاخیر بیندازید. اگر کیلومترها دورتر از منطقه بازی فرود بیایید و ماشینی در آن نزدیکی نداشته باشید، یک تاکتیک عالی است.

        728px Collect sights.jpg

        8: مناظر را جمع آوری کنید بسیاری از سلاح‌ها، اگر نگوییم همه، در PUBG Mobile می‌توانند به مناظر (یا میدان‌هایی) مجهز شوند که هدف‌گیری به سمت هدف را بسیار آسان‌تر می‌کنند. 7 محدوده مختلف در بازی وجود دارد: دید هولوگرافیک، دید نقطه قرمز و 2x، 3x، 4x،6x، و 8x.

        • اگر دامنه هایی دارید که به آنها نیاز ندارید (یا شاید مواردی که نمی توانید از آنها استفاده کنید)، آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، اگر هم تیمی شما یک تک تیرانداز خوب است و شما یک اسکوپ یدکی 8x دارید، بهتر است هم تیمی شما آن را داشته باشد.
        • شما به طور خودکار مناظر را به برخی از تفنگ ها اضافه خواهید کرد، اما این امکان را دارید که یک سلاح خاص را با لوازم جانبی خاصی تجهیز کنید.
        • دامنه 6 برابری را روی تفنگ تهاجمی خود قرار دهید و حالت تک تیر را روشن کنید تا آن را به یک تک تیرانداز تبدیل کنید. ARهایی که قادر به شلیک تمام خودکار (M16A4 و Mk47 Mutant) نیستند، در این مورد به خوبی کار می کنند. اما سعی نکنید از یک AKM با دامنه 6 برابری (چه تمام خودکار یا نه) استفاده کنید، مگر اینکه یک حرفه ای باشید که می توانید از پس زدن شدید برآیید!
        • از بزرگنمایی بزرگ در SMG ها (سلاح هایی مانند UZI، Vector و PP-19 Bison) خودداری کنید – آنها در نبردهای نزدیک، جایی که شما فقط می خواهید از لگن شلیک کنید، بهتر هستند.
        • دوربین 8x فقط به تفنگ‌های تک تیرانداز متصل می‌شود (هر دو تک تیراندازهای تیراندازی مانند M24 و DMRها مانند SKS)

        728px Swim underwater.jpg

        9: زیر آب شنا کنید. شما در PUBG ریه‌های بسیار خوبی دارید و بیشتر به شما اجازه می‌دهند در میان چیزهایی مانند رودخانه‌ها در زیر آب شنا کنید. به خصوص هنگامی که دشمنان در خشکی وجود دارند و باید به منطقه دیگری حرکت کنید، حرکت در زیر آب بسیار خوب است. هیچ گلوله‌ای در PUBG Mobile هرگز نمی‌تواند از آب عبور کند (حتی مگنوم قدرتمند 300 که توسط AWM استفاده می‌شود)، و هیچ گلوله‌ای هم نمی‌تواند پرتاب شود. با این حال، به یاد داشته باشید زمانی که دشمنان به شما نگاه نمی کنند، هر چند وقت یک بار از آب بیرون بیایید و نفس بکشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا