آموزشمقاله

نحوه شروع یا پیوستن به یک خانواده (فمیلی) در BIGO LIVE

Start or Join a Family On BIGO LIVE

  • اگر می خواهید در BIGO LIVE پشتیبانی پیدا کنید، می توانید بخشی از یک خانواده باشید. این به شما کمک می کند تا به سرعت سطح خود را افزایش هید.

    اما، “خانواده” در BIGO LIVE چیست؟

    در این راهنما، به شما خواهیم گفت که چگونه یک خانواده را در BIGO LIVE شروع کنید یا به آن بپیوندید. اگر می خواهید عضو خانواده شوید، می توانید دستورالعمل ها را دنبال کنید.

    خانواده در BIGO LIVE چیست؟

    BIGO LIVE Family گروهی از اعضایی است که از یکدیگر برای رسیدن به هدف یا (اهداف) ماهانه خود حمایت می کنند. این ایده برای کمک به صدا و سیما ایجاد شد تا در کمک متقابل بین اعضای خانواده به راحتی حمایت و شهرت پیدا کند.

    خانواده ها می توانند به پخش کننده ها کمک کنند تا دیگر پخش کننده ها را به عنوان متحد، حامی، پیرو و بیننده جمع کنند. یک خانواده همچنین می‌تواند با خانواده‌های دیگر در پلتفرم BIGO LIVE «PK» (چالش) کند تا لوبیا های بیشتری را جمع‌آوری کنند و امتیازات خانوادگی را کسب کنند که می‌تواند برای امتیازات زیادی استفاده شود.

    چگونه در BIGO LIVE به یک خانواده بپیوندیم؟

    شما به راحتی می توانید به هر خانواده موجود بپیوندید و با اعضای خانواده شروع به کار کنید تا به اهداف خود برسید، چه به عنوان یک پخش و چه به عنوان یک حامی برای حمایت از پخش کننده های مورد علاقه خود.

    مراحل عضویت در خانواده BIGO LIVE

    مرحله 1. با حساب خود وارد BIGO LIVE شوید.

    مرحله 2. به “Me” > “Family” بروید. به صفحه اطلاعات خانواده هدایت می شوید که همه خانواده های برتر در منطقه شما را فهرست می کند.

    مرحله 3. هر خانواده ای را که می خواهید به آن بپیوندید انتخاب کنید و روی نماد آن خانواده ضربه بزنید. صفحه جدیدی باز می شود که به شما امکان می دهد “با خانواده تماس بگیرید” یا “برای عضویت درخواست دهید”.

    مرحله 4. هنگامی که موسس خانواده شما را به خانواده خود اضافه کرد، نشان آن خانواده خاص را در نمایه خود دریافت خواهید کرد.

    BIGO LIVE

    توجه داشته باشید:

    1. هر خانواده دارای یک موسس و هم بنیانگذار است. موسس و هم‌بنیان‌گذار می‌توانند بر اساس نیازهای خانواده و اعضای آن برای رسیدن به اهدافشان تصمیم بگیرند که آیا شما را برای پیوستن به خانواده بپذیرند/دعوت کنند یا خیر.
    2. نمی‌توانید به بیش از یک گروه خانواده در BIGO LIVE بپیوندید. با این حال، می توانید گروه خانواده فعلی خود را ترک کنید تا بتوانید به گروه خانواده دیگری در BIGO LIVE بپیوندید.

    چگونه در BIGO LIVE خانواده تشکیل دهیم؟

    اگر نمی خواهید به یک خانواده موجود بپیوندید، می توانید گروه خانواده BIGO LIVE خود را در منطقه خود ایجاد کنید و دوستان خود را در BIGO LIVE دعوت کنید تا به گروه خانواده شما بپیوندند.

    در اینجا برخی از الزامات ایجاد خانواده آورده شده است.

    • سطح کاربر فعلی ≥ 10
    • مبلغ شارژ مجدد ≥ 50 دلار در 30 روز گذشته
    • موجودی الماس فعلی در کیف پول ≥ 100
    • موجودی کیف پول فعلی لوبیا ≥ 500

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    ‫2 دیدگاه ها

    1. سلام اکانت من بن شده اولا چطور می‌تونه کسی یا کسانی منو بن کنن چطور از بنی دربیام ؟؟

      1. کسی عمدتا نمیتونه شمارو بن کنه مگر شما کار غیر قانونی از نظر اپلیکیشن رو انجام بدید و توسط خود برنامه بن بشید. بستگی به کلاس بن شما داره.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا