آموزشاخبارمقاله

(likee) 7 قوانین کامل برنامه لایکی

Likee Community Guidelines

  • Likee متعهد است که با هر کاربر به طور یکسان رفتار کند و در عین حال به آنها اجازه دهد زندگی واقعی خود را ضبط کنند و آنها را به دنیا نشان دهند. ما به محتوای منتشر شده توسط کاربران خود احترام می گذاریم و معتقدیم محتوایی که آنها ایجاد کرده اند ارزش دیدن دارد. ماموریت ما این است که به کاربران بستری برای ضبط و اشتراک گذاری زندگی واقعی خود ارائه دهیم. ما کاربران را تشویق می کنیم تا محتوای اصلی ایجاد کنند که زیبایی جهان را با دیگران به اشتراک بگذارد. امیدواریم کاربران ما لایک را به عنوان بستری برای انتقال گرما و زیبایی ببینند. ما می‌خواهیم لایک را به پلتفرمی تبدیل کنیم که با اجازه دادن به کاربران برای تعامل از طریق محتوای خلاقانه، الهام بخش کاربران با اشتیاق به خلاقیت و هنرمندی، شادی را به ارمغان می‌آورد. از طریق Likee، کاربران ما به یک جامعه گرم از دوستان و سازندگان دسترسی خواهند داشت.

    ما برای امنیت جامعه خود ارزش قائل هستیم و همیشه در تلاشیم تا با اطمینان از اینکه محتوای ما مطابق با استانداردها است، از همه کاربران لایک محافظت کنیم. دستورالعمل‌های انجمن لایک پایبندی دائمی ما به ارزش‌هایمان را نشان می‌دهد. برای اینکه به همه کاربران اجازه دهیم آزادانه و ایمن در انجمن لایک شرکت کنند، هر محتوایی را که دستورالعمل‌های انجمن ما را نقض کند حذف می‌کنیم. حساب های کاربری درگیر در نقض جدی یا مکرر جریمه یا ممنوع خواهد شد. در صورت لزوم، تخلفات را به مراجع قانونی مربوطه گزارش خواهیم کرد و در تحقیقات برای اطمینان از امنیت جامعه همکاری خواهیم کرد.

    دستورالعمل‌های انجمن ما برای کاربران Likee و تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در Likee قابل اجرا است. هدف آنها ارائه راهنمایی در مورد محتوایی است که ممکن است در پلت فرم ما منتشر شود.

    Likee

    I. خشونت یا رفتار مجرمانه در Likee

    1. خشونت و تصاویر خشونت آمیز در Likee

    محتوای موجود در پلتفرم ما ممکن است شامل رفتاری نباشد که منجر به مرگ یک قربانی یا تهدید به خشونت به هر شکلی شود. همچنین محتوای ترسناک را ممنوع می‌کنیم، به‌ویژه محتوایی که خشونت و تصاویر خشونت‌آمیز را ترویج یا تمجید می‌کند. اگر محتوای حاوی خطر خشونت را کشف کنیم که ممکن است امنیت عمومی را تهدید کند، حساب متخلف را ممنوع خواهیم کرد. زمانی که لازم بدانیم با مقامات دولتی مربوطه همکاری خواهیم کرد.

    مطالب زیر ممنوع است:

    الف. محتوایی که ممکن است منجر به اعمال خشونت‌آمیز یا محتوایی شود که شامل خشونت به هر شکل دیگری می‌شود، از جمله اما نه محدود به:

    1. محتوایی که شامل قصد ارتکاب اعمال بسیار خشونت آمیز است

    2. محتوای حاوی تحریک به خشونت

    3. محتوایی که مرگ خشونت آمیز یا تصادفی یک شخص واقعی را توصیف می کند

    4. محتوایی که خشونت فیزیکی را توصیف می کند

    ب. محتوایی که تکان دهنده، سادیستی یا بیش از حد واضح است و باعث ناراحتی کاربران می شود، از جمله اما نه محدود به:

    1. محتوایی که شامل بقایای انسان یا حیوان تکه تکه یا سوخته شده است

    2. محتوای گوری با تمرکز بر زخم یا جراحات باز

    3. محتوای مربوط به ذبح حیوانات واقعی

    4. محتوای مربوط به ظلم به حیوانات

    2. افراد و سازمان های خطرناک

    ما افراد و سازمان‌ها را از استفاده از Likee برای ترویج تروریسم، جنایت و سایر رفتارهایی که خطری جدی برای جامعه دارند منع می‌کنیم. ما حساب هایی را که کاربران یا امنیت عمومی ما را تهدید یا به خطر می اندازند ممنوع خواهیم کرد. ما همچنین تمام محتوای حاوی رفتار تروریستی را ممنوع می کنیم. به طور خاص، هر گونه محتوایی که شامل موارد زیر باشد ممنوع است: گروه های نفرت، سازمان های افراطی خشونت آمیز، قتل، قاچاق انسان، قاچاق اعضای بدن، قاچاق اسلحه، قاچاق مواد مخدر، آدم ربایی، اخاذی، باج خواهی، پولشویی، کلاهبرداری، و جرایم سایبری. ما حساب های تروریست ها، سازمان های تروریستی و جنایتکاران را ممنوع خواهیم کرد. در صورت لزوم، برای رسیدگی به چنین مواردی با مقامات مجری قانون همکاری خواهیم کرد.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که شامل نام‌ها، نمادها، علائم، پرچم‌ها، شعارها، یونیفرم‌ها، حرکات، پرتره یا سایر مواردی است که نشان‌دهنده افراد و/یا سازمان‌های خطرناک است.

    2. محتوایی که افراد و/یا سازمان‌های خطرناک را تحسین، تمجید یا حمایت می‌کند.

    3. محتوای حاوی آسیب خشونت آمیز به ایمنی شخصی، مانند حمله یا آدم ربایی

    4. محتوایی که ممکن است امنیت شخصی دیگران را به خطر بیندازد، مانند حملات دزدکی

    5. محتوایی که شامل خرید، فروش یا مبادله کالاهای به دست آمده غیرقانونی است

    6. محتوایی که دستورالعمل هایی برای فعالیت های مجرمانه ارائه می دهد

    7. سایر مطالب مرتبط با جرم و جنایت

    3. کودک آزاری

    کودک آزاری به آسیب جسمی یا روانی اشاره دارد که به خردسالان وارد می شود. آزار جسمی عبارت است از وارد کردن عمدی آسیب جسمی به کودک. آزار روانی آسیب رساندن به خردسالان از طریق تهدید به خشونت فیزیکی یا جنسی، قلدری یا توهین است.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که آزار جسمی یا روانی کودکان را توصیف می کند

    2. محتوای تشویق یا اخاذی برای انتشار هرزه‌نگاری توسط کودکان

    3. محتوای جنسی شامل خردسالان

    4. محتوایی شامل زبان جنسی یا هرزه‌نگاری که شامل خردسالان می‌شود

    4. رفتار مجرمانه خردسالان

    در اینجا، رفتار غیرقانونی شامل استفاده از مواد مخدر، الکل، یا محصولات تنباکو و سایر رفتارهای غیرقانونی انجام شده توسط خردسالان است، اما محدود به آن نیست.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که استفاده، در اختیار داشتن یا سوء ظن استفاده از الکل، مواد مخدر، یا محصولات تنباکو توسط خردسالان را توصیف می‌کند.

    2. فیلم های دعوا یا قلدری که عمدتاً شامل خردسالان می شود

    5. فعالیت های غیرقانونی و اقلام محدود

    به منظور محافظت از جامعه خود، ما معمولاً اجازه به تصویر کشیدن، مبادله، یا تبلیغ سلاح گرم، مهمات، لوازم جانبی سلاح گرم، یا مواد منفجره را نمی دهیم. ما همچنین محتوای مربوط به نحوه ساخت این سلاح ها را ممنوع می کنیم. ما محتوایی را که شامل فعالیت‌ها یا مواردی است که در اکثر مناطق جهان غیرقانونی یا محدود شده‌اند، حذف می‌کنیم، حتی اگر فعالیت‌ها یا مواردی (مانند قمار یا ماری جوانا) در یک حوزه قضایی خاص قانونی باشند.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوای حاوی مواد مخدر یا مواد کنترل شده

    2. محتوای مربوط به خرید، فروش، یا مبادله داروهای به دست آمده غیرقانونی، مواد شیمیایی خطرناک و داروهای کنترل شده

    3. محتوایی که اسلحه گرم، لوازم جانبی سلاح گرم، مهمات یا مواد منفجره را نمایش می دهد

    4. محتوایی که شامل تهیه، فروش، مبادله، یا درخواست سلاح گرم، لوازم جانبی، مهمات، مواد منفجره، یا اطلاعات مربوط به ساخت سلاح است.

    5. محتوای مربوط به قمار، گروه‌های قمار، یا مکان‌های قمار، شامل اما نه محدود به ماشین‌های بازی و بازی باکارا

    II. ایمنی محتوا

    1. خودکشی، خودآزاری و رفتار خطرناک

    کاربران نباید خودکشی یا خودآزاری را تبلیغ یا تشویق کنند. زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر تهدید کاربران به خودکشی یا آسیب رساندن به خود دریافت می‌کنیم، تمام اقدامات ممکن را برای کمک به آنها انجام خواهیم داد. اگر می بینید که یکی از اعضای جامعه ما افکار خودکشی یا آسیب رساندن به خود را ابراز می کند، لطفاً با ما تماس بگیرید.

    خودکشی کردن

    ما تمام محتوایی را که تمایلات خودکشی یا خودکشی را نشان می‌دهد یا ممکن است مشارکت در چنین رفتارهایی را تشویق کند، حذف خواهیم کرد. این شامل محتوایی می‌شود که شامل اقدام به خودکشی یا محتوایی می‌شود که مشخصه آن شخصی است که رفتاری انجام می‌دهد یا قصد دارد رفتاری انجام دهد که ممکن است منجر به مرگ خودش شود. ما محتوایی را که به هر شکلی خودکشی را تحسین، تمجید یا ترویج می‌کند یا به دیگران آموزش می‌دهد که چگونه خودکشی کنند، ممنوع می‌کنیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که دستورالعمل هایی برای خودکشی ارائه می دهد

    2. محتوایی که خودکشی را ستایش، ترویج یا تمجید می کند

    خودآزاری

    تصاویری که خودآزاری را به تصویر می‌کشند، صرف نظر از قصد کاربر از انتشار چنین تصاویری، مجاز نیست. ما هر محتوایی را که هر گونه رفتاری را که ممکن است منجر به خودآزاری فیزیکی شود تشویق یا تشویق کند حذف خواهیم کرد.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوای مربوط به خودآزاری

    2. محتوایی که دستورالعمل هایی برای آسیب رساندن به خود ارائه می دهد

    2. رفتار خطرناک

    فعالیت‌های خطرناکی که خارج از محیطی خاص یا بدون مهارت‌های لازم انجام می‌شوند ممکن است منجر به آسیب جدی یا مرگ مجریان یا تماشاگران شود. ما به محتوایی که چنین رفتاری را تشویق، ترویج یا تمجید می‌کند، از جمله انواع خاصی از شیرین کاری‌ها، اجازه نمی‌دهیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که استفاده نادرست از ابزار خطرناک را توصیف می کند

    2. محتوایی شامل چالش‌های خطرناک که ممکن است منجر به جراحت، مرگ یا سایر عواقب پرخطر شود.

    3. محتوایی که مصرف چیزهایی را نشان می دهد که خوراکی یا آشامیدنی نیستند

    4. محتوایی که تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی را نمایش می دهد

    5. محتوایی که نشان می دهد افرادی که در سن قانونی رانندگی وسایل نقلیه نیستند

    3. آزار و اذیت و قلدری

    ما می خواهیم کاربران هنگام استفاده از پلتفرم ما احساس امنیت و احترام کنند. کاربران باید بتوانند آزادانه خود را بدون ترس از تحقیر، آزار و اذیت بیان کنند. ما درک می کنیم که این نوع محتوا ممکن است باعث آسیب روانی برای کاربران شود، بنابراین چنین محتوایی را در پلتفرم تحمل نخواهیم کرد.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که دیگران را به آزار و اذیت یا تهدید افراد هدف تحریک می کند

    2. محتوایی که رفتارهای آزاردهنده مانند ارسال هرزنامه، تلاش های سازماندهی شده برای بدنام کردن یا شرمسار کردن کاربران، یا حمله به دیگران خارج از پلتفرم را تشویق می کند.

    3. محتوایی که دیگران را به آسیب شخصی یا آسیب مالی تهدید می کند

    4. محتوایی که سلامت اکوسیستم پلتفرم را به خطر می اندازد

    4. رفتار توهین آمیز

    ما هیچ محتوایی را که سوء استفاده را توصیف می‌کند، از جمله تهدید به خشونت، آزار جنسی، و توهین بر اساس ظاهر، هوش یا ویژگی‌های شخصی فرد، مجاز نمی‌دانیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که افراد را به خشونت تهدید می کند

    2. محتوایی که ممکن است باعث مرگ، بیماری جدی، آسیب فیزیکی یا آسیب های دیگر به افراد شود

    3. محتوای تحریک کننده خشونت یا آزار و اذیت

    4. محتوایی که بر اساس ویژگی‌های شخصی مانند هوش، ظاهر، ویژگی‌های شخصیتی یا بهداشت به افراد توهین می‌کند.

    5. محتوایی که خشونت را تجلیل می کند و به قربانیان تهمت می زند

    5. ایمنی خردسالان (توصیه شده با توجه به وضعیت رقابتی کلی)

    ما متعهد به ایمنی خردسالان هستیم. ما انتشار محتوایی را که خردسالان را در معرض خطر قرار می دهد ممنوع می کنیم. توصیف یا انتقال محتوایی که شامل سوء استفاده از خردسالان، تصاویر برهنه خردسالان، یا استثمار جنسی از خردسالان باشد را مجاز نمی‌دانیم. علاوه بر این، ما به محتوایی که افراد زیر سن قانونی را درگیر فعالیت های غیرقانونی نشان می دهد، اجازه نمی دهیم. در برخی مناطق، کاربران برای استفاده از Likee باید حداقل شرایط سنی را داشته باشند. وقتی کاربران زیر سن قانونی را کشف کنیم، حساب های آنها را مسدود می کنیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که عورت افراد زیر سن قانونی را نشان می دهد

    2. محتوای توصیف کننده استثمار جنسی از خردسالان

    3. محتوایی که رفتار جنسی مربوط به خردسالان را توصیف می کند

    6. نقض حریم خصوصی

    محتوایی که اطلاعاتی را فاش می‌کند یا تهدید به افشای آن می‌کند که می‌تواند برای شناسایی افراد استفاده شود، می‌تواند باعث ناراحتی عاطفی جدی شود و منجر به آسیب‌های دنیای واقعی شود.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که اطلاعاتی را فاش می‌کند یا تهدید به افشای آن می‌کند که می‌تواند یک فرد را شناسایی کند، از جمله اما نه محدود به آدرس خانه، آدرس ایمیل خصوصی، شماره تلفن خصوصی، صورت‌حساب بانک، شماره تامین اجتماعی یا شماره گذرنامه.

    2. محتوای حاوی اطلاعات شخصی غیر مجاز توسط موضوع

    III. محتوای نامناسب

    1. سخنان نفرت

    ما اجازه نمی‌دهیم سخنان نفرت‌انگیز در پلتفرم خود پست یا منتشر شود.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوای شامل تبعیض نژادی

    2. مطالبی که نفرت مذهبی را برانگیزد

    3. محتوایی که فاشیسم را ترویج می کند

    4. هر زبان یا عملی که رد کردن، انزوا یا تبعیض علیه یک فرد را ترویج یا اثبات کند.

    2. بی رحمی و بی احساسی

    ما محتوای ظالمانه و غیر حساس را به شدت محدود می کنیم. این محتوا به این صورت تعریف شده است: محتوایی که افرادی را هدف قرار می دهد که آسیب جسمی یا روانی جدی دیده اند.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. ادعاهایی مبنی بر اینکه چنین افرادی از نظر زیستی یا اخلاقی پست هستند

    2. تقاضا یا توجیه مناسب بودن خشونت علیه چنین افرادی

    3. ادعای مجرم بودن این گونه افراد

    4. ارجاعات تحقیر آمیز به افرادی مانند حیوانات، اشیاء بی جان یا سایر موجودات غیر انسانی

    5. هر رفتاری که موجب ترویج یا اثبات طرد، انزوا یا تبعیض علیه این افراد شود.

    3. برهنگی و تمایلات جنسی

    ما به محتوای مستهجن، از جمله محتوای مستهجن متحرک اجازه نمی دهیم. خطرات زیادی در ارتباط با محتوای جنسی وجود دارد، مانند پیامدهای قانونی در برخی حوزه های قضایی. علاوه بر این، در برخی فرهنگ ها، محتوای جنسی می تواند توهین آمیز باشد.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. محتوایی که رابطه جنسی بدون رضایت را توصیف، به تصویر می‌کشد یا تحریک می‌کند

    2. محتوایی که درگیر، ترویج یا تمجید از اغوای جنسی یا شیء سازی جنسی است.

    3. محتوای حاوی پورنوگرافی یا برهنگی بزرگسالان

    4. توصیف صریح آثار مستهجن، از جمله آثار مستهجن شامل اندام های جنسی و رفتار جنسی

    5. توصیف مخرب رفتار جنسی یا اندام های جنسی

    7. توصیف فتیش های جنسی

    IV. اصالت اطلاعات

    محتوای معتبر پایه ای است که ما جامعه خود را بر آن بنا کرده ایم. هدف خط مشی اصالت ما ایجاد یک محیط اجتماعی امن است که بر اساس اعتماد متقابل و مسئولیت بین کاربران ساخته شده است.

    1. اطلاعات هرزنامه

    ما محتوا یا فعالیت‌هایی را که سعی در افزایش بدخواهانه محبوبیت کاربران در پلتفرم دارند یا دستکاری مخرب مکانیسم‌های پلتفرم برای افزایش تعداد تعاملات را ممنوع می‌کنیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. به اشتراک گذاری دستورالعمل ها برای افزایش جعلی بازدیدها، لایک ها، فالوورها، اشتراک گذاری ها یا نظرات

    2. استفاده از بهانه‌های جعلی یا جعلی برای راه‌اندازی چندین حساب یا استفاده از هر روش دیگری برای هماهنگ کردن فعالیت‌هایی که دستورالعمل‌های پلتفرم را در مقیاس بزرگ نقض می‌کنند، از جمله تلاش‌های مشترک برای ایجاد فعالیت‌های جعلی یا توزیع هرزنامه‌های تجاری

    2. اطلاعات گمراه کننده

    ما هیچ گونه اطلاعات نادرستی را که می تواند به جامعه ما یا عموم مردم آسیب برساند اجازه نمی دهیم. ما اطلاعات نادرستی را که ممکن است برای امنیت عمومی مضر باشد حذف خواهیم کرد. ما همچنین شایعات و محتوای گمراه کننده را ممنوع می کنیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. اطلاعات غلط طراحی شده برای تحریک ترس، نفرت، یا تعصب/p>

    3. اطلاعات نادرست یا سیاست‌های مربوط به کووید-19

    ما انتشار اطلاعات نادرست پزشکی برخلاف اطلاعات پزشکی ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) یا مقامات بهداشتی محلی در مورد COVID-19 را ممنوع می کنیم.

    مطالب زیر ممنوع است:

    1. اطلاعات نادرست در مورد درمان: ادعا می کند که COVID-19 وجود ندارد یا کشنده نیست.

    2. اطلاعات نادرست در مورد پیشگیری: ادعا می کند که برای محافظت در برابر COVID-19 یا اطلاعات نادرست در مورد اقدامات پیشگیرانه لازم نیست.

    3. اطلاعات نادرست در مورد گسترش بیماری: ادعا می کند که هر گروه یا فردی نسبت به ویروس مصونیت دارد یا اینکه ویروس قابل انتشار نیست./p>

    4. هویت های نادرست

    ما کاربران را تشویق می کنیم که از اطلاعات شناسه واقعی خود برای استفاده از پلت فرم ما استفاده کنند. ما بر این باوریم که وقتی کاربران از شناسه واقعی خود استفاده می کنند، نسبت به اظهارات و اقدامات خود وجدان بیشتری خواهند داشت. علاوه بر این، این یک محیط اجتماعی مبتنی بر اعتماد متقابل و مسئولیت متقابل ایجاد می کند. بنابراین، ما به کاربران اجازه نمی‌دهیم از پلتفرم ما به روشی متقلبانه یا با هدف ارتکاب کلاهبرداری استفاده کنند.

    به طور خاص، ورود به پلتفرم با استفاده از نام یا سن جعلی و یا ایجاد حساب کاربری با استفاده از هویت های جعلی ممنوع است.

    مطالب زیر ممنوع است:

    استفاده از اطلاعات نادرست یا سرقت هویت دیگران (از جمله تصاویر نمایه، ویدیوها و متن) برای جعل هویت دیگران هنگام انتشار محتوا

    V. مالکیت فکری

    ما همه را تشویق می کنیم که محتوای اصلی ایجاد و به اشتراک بگذارند. ما به کاربران اجازه نمی‌دهیم محتوایی را که حق نسخه‌برداری یا حقوق مالکیت معنوی دیگران را نقض می‌کند، پست یا توزیع کنند.

    مطالب زیر ممنوع است:

    محتوایی که حق نسخه‌برداری، علائم تجاری یا سایر حقوق مالکیت معنوی بخش سوم را نقض می‌کند.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا