آموزشاخبارمقاله

(Likee) -گزارش محتوای حذف شده از لایکی

  • گزارش حذف محتوا را لایک کنید

    Likee یک پلتفرم تعاملی است که به حفاظت از ایمنی و حیات جامعه کاربری اختصاص داده شده است. ما مجموعه ای دقیق از “دستورالعمل های انجمن” را برای مقابله با محتوای تولید شده توسط کاربر که قوانین ما را نقض می کند، ایجاد کرده ایم. کاربرانی که چنین محتوایی را منتشر می کنند، بسته به برآورد ما از شدت تخلف، مشمول اخطارها یا سایر عواقب انضباطی هستند. «دستورالعمل‌های انجمن» Likee، انتشار هر گونه ویدیویی را که خشونت، محتوای مستهجن یا آسیب رساندن به خردسالان را نشان می‌دهد یا تشویق می‌کند، ممنوع می‌کند. Likee از ترکیبی از روش‌های هوش مصنوعی و دستی برای بررسی و نظارت بر انتشار محتوای ممنوعه استفاده می‌کند. ما یک تیم نظارت بر محتوا و تیم الگوریتم مدل قوی داریم که مسئولیت محیط محتوای پلتفرم را بر عهده دارند. این تیم ها بازخورد و گزارش های کاربران را جدی می گیرند. برای اطمینان از واقعی،

    این گزارش اطلاعات کلیدی مربوط به محتوای نقض‌کننده را ارائه می‌کند که از آوریل تا ژوئن 2020 حذف شده است.

    مطالب حذف شده Likee 

    تعداد ویدیوهای حذف شده Likee  : 704433

    Likee همه ویدیوهای گزارش شده توسط سیستم هوش مصنوعی و کارکنان بازبینی حرفه ای ما را بررسی می کند و اقدامات معقولی را برای رسیدگی به گزارش ها انجام می دهد. محتوایی که “دستورالعمل های انجمن” را نقض می کند حذف می شود و محتوای خاصی تحت محدودیت های بیشتری قرار می گیرد، به عنوان مثال، کنترل محدودیت سنی تحمیل بر محتوای نامناسب برای خردسالان.

    ویدیوهای حذف شده بر اساس دلیل حذف

    Likee

    این نمودار تعداد (نسبت) ویدیوهای حذف شده توسط لایک را بر اساس دلیل حذف نشان می دهد. این ویدیوها به دلیل نقض «دستورالعمل‌های انجمن» Likee حذف شدند.

    تعداد نظرات حذف شده: 70,892,787

    این نظرات به دلیل نقض «دستورالعمل‌های انجمن» Likee حذف شدند. اکثر نظرات به دلیل اینکه پیام های اسپم بودند حذف شدند.

    محتوای گزارش شده

    Likee گزارش‌هایی درباره نقض احتمالی «دستورالعمل‌های انجمن» Likee دریافت می‌کند. این بخش اطلاعاتی در مورد گزارش های کیفیت محتوا ارائه می دهد.

    تعداد گزارش های ثبت شده در مورد محتوای اعتراض آمیز از آوریل تا ژوئن: 1,172,006

    تعداد ویدیوهای حذف شده به دلیل گزارش: 1,172,006

    hBIRAF8fyYqEXfeeAAAAALFJLcs314

    این نمودار دلایلی را که کاربران هنگام گزارش محتوای نقض‌کننده انتخاب کرده‌اند، خلاصه می‌کند. کارکنان ارشد بازبینی، محتوای ویدیوی گزارش شده را بر اساس «دستورالعمل‌های انجمن» و سایر خط‌مشی‌های موجود ارزیابی می‌کنند. اگر تشخیص داده شود که چنین ویدیوهایی نامناسب نیستند، ممکن است ویدیوهای گزارش شده را حذف نکنیم. ویدیوهایی که به صورت دستی گزارش می‌شوند تنها در صورتی حذف می‌شوند که بازبینان ارشد تشخیص دهند که ویدیوها خط‌مشی‌های ما یا هر ماده‌ای در «دستورالعمل‌های انجمن» را نقض می‌کنند.

    تمرکز اصلی نظارت بر محتوا – ایمنی کاربران جوان

    Likee برای محافظت از کاربران جوان اهمیت زیادی قائل است و سیاست هایی را تدوین کرده است که هدف آن جلوگیری از قرار گرفتن کاربران جوان در معرض محتوای نامناسب است. «دستورالعمل‌های انجمن» Likee تصریح می‌کند که ارسال هرگونه محتوای مستهجن شامل خردسالان یا سوء استفاده، آزار و اذیت و آزار و اذیت خردسالان ممنوع است. کارکنان بازبینی ما محتوای نقض‌کننده مربوطه را بر اساس «دستورالعمل‌های انجمن» Likee ارزیابی می‌کنند و بسته به شدت تخلف، مجازات‌های مربوطه را اعمال می‌کنند.

    تعداد ویدیوهای حذف شده به دلیل نقض سیاست های محافظت از کاربران جوان: 66216

    Likee منابع زیادی را برای محافظت از کاربران جوان سرمایه گذاری می کند و به طور مداوم عملکردهای تشخیص هوش مصنوعی خود را بهبود می بخشد تا کارایی و دقت خود را در شناسایی محتوای نامناسب برای کاربران جوان افزایش دهد. ما همچنین با مرکز ملی ایالات متحده برای کودکان گمشده و مورد بهره برداری (“NCMEC”) تماس گرفته ایم تا راه های همکاری با NCMEC را در آینده نزدیک بررسی کنیم. ما قصد داریم تخلفاتی را که باعث آسیب جدی به کاربران جوان می‌شود (و به‌ویژه هرگونه محتوای مرتبط با سوء استفاده جنسی از خردسالان) را به NCMEC گزارش کنیم. سپس، NCMEC با آژانس های مجری قانون مربوطه در کشورهای مختلف برای اقدامات قانونی بیشتر و رسیدگی به این تخلفات تماس خواهد گرفت.

    ما همچنین یک حالت حفاظتی برای کاربران جوان (حالت کاربر جوان) ایجاد کرده ایم. اگرچه برخی از ویدیوها ممکن است لزوماً «دستورالعمل‌های انجمن» Likee را نقض نکنند، محتوای آنها ممکن است برای کاربران در هر سنی مناسب نباشد. بنابراین، تیم امنیتی ما محدودیت های سنی را برای چنین ویدئوهایی اعمال می کند. کاربرانی که شرایط سنی پلتفرم را ندارند باید از حالت کاربر جوان استفاده کنند تا نتوانند محتوای دارای محدودیت سنی را مشاهده کنند.

    ما کاربران را تشویق و از آنها می‌خواهیم که فعالانه از طریق کانال‌های رسمی با ما ارتباط برقرار کنند و محتوای نامناسب برای کاربران جوان یا کاربرانی که چنین محتوایی را پست می‌کنند گزارش دهند تا به ما در محافظت از کاربران جوان در برابر محتوای مضر کمک کنند. ما گزارش های کاربران را پردازش می کنیم و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام می دهیم. اگر محتوای گزارش شده آسیب جدی به کاربران جوان داشته باشد، ما با سازمان های مجری قانون مربوطه همکاری کرده و در مراحل تحقیقات مربوطه کمک خواهیم کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    ‫4 دیدگاه ها

    1. سلام ببخشید لایویی لایکی اشتباهی کلاس A مسدود شده هر کاری میکنم نمیتونم از مسدود دربیاورم میشه لطفا کمک کنید؟

      1. بن کلاس A یکی از بن هایی هست که به همین راحتی باز نمیشه و شما بن 10 ساله شدید میتونید از svip هایی که در لوکیشنتون هستند صحبت کنید تا برای اکانت شما پئینت بزنن تا باز بشه.

    2. سلام لایکی من خیلی وقته دیگه به دیگرا نمایش داده نمیشود لایکی این پیام دریافت میکنم از کاربر عزیز، از آنجایی که شما در 7 روز گذشته هیچ EXP کسب نکردید، سطح میزبانی شما معلق شد. زمانی که معلق هستید، نمی توانید از امتیازات استفاده کنید. پس از گرفتن مجدد 100 EXP، می توانید مجدد آن را از حالت تعلیق دربیاورید.

      1. سلام وقتتون بخیر درسته شما باید بتونید 100 exp بگیرید میتونید با دریافت الماس در لایوتون یا ارسال الماس در لایو دوستانتون این کارو رو سریعتر پیش ببرید برای خرید الماس به سایت بیگوتاپ مراجعه بفرمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا